Jesteś tutaj: benjamin.edu.pl > Nastolatki > Odtrącenie przez rówieśników wśród nastolatków

Drugie śniadanie dla nastolatka

„Dowidzenia Mamo! Wracam wieczorem.” – w takiej sytuacji zastanawiamy się czy nasze dziecko będzie miało co jeść do tego czasu. Drugie śniadanie dla nastolatka Oczywiście zawsze może iść z kumplami na pizzę czy kebab. Jednak nie jest to najlepsze drugie śniadanie jakie mogło trafić się naszemu dziecku. Drugie śniadanie powinno uzupełniać się z pierwszym. W zależności od tego co dziecko zjadło przed szkołą, tak powinno uzupełnić posiłek w szkole. Przykładowo na rano do zjedzenia były płatki z mlekiem to podczas kolejnego posiłku powinno znaleźć się miejsce na pieczywo, wędliny i owoce. Drugie śniadanie musi być pożywne i najlepiej żeby było w wersji „domowego instant”. Cóż to takiego ten „domowy instant”? Otóż podobnie jak różnego rodzaju zupki tak i takie śniadanie powinno dać się zjeść w ciągu 3 minut po rozpakowaniu. Drugie śniadanie dla nastolatka W odróżnieniu od zupek powinno być zdrowe i przygotowane w miarę możliwości samemu. Tak, by składniki były dobrane do potrzeb dziecka. Co innego zaserwujemy młodemu sportowcowi, a co innego molowi książkowemu. Oczywiście nie wartościujemy, który ważniejszy, bo każdy jest tak samo ważny. Ten pierwszy nie pogardziłbym bułką z pieczoną piersią kurczaka. Taką kanapkę przygotować można dzień wcześniej a rano tylko wyjąć z lodówki. Taka pierś na zimno jest bombą kaloryczną co więcej można zjeść ją w kilka minut. Dodatkowo przyda się woda i banan, tak do uzupełnienia posiłku, by dziecko nie musiało kupić sobie Snikersa w sklepiku. Drugie śniadanie dla nastolatka Mól książkowy zadowoli się jabłkiem i kanapką z serem. Mniejsze zapotrzebowanie na kalorie zmniejsza tym samym obfitość posiłku.